Azam tahun 2012 :)

Azam tahun ni nk concentrate on my studies. Insyaallah. This year and the next year will be the worst year in my life because there's a lot of thing that i have to focus on it. Hoho. I'm SPM candidate 2013 batch96.
And 2013 ada SUKAN SEA 27 dkt MYANMAR. Arghhhhhh! Which one i have to focus on?
Erm, watching my hereos playing football or study with my sweetheart *buku* ? Okay, concentrate 100% to my sweetheart! Yeahhh. Azam 2012 gila bersemangat, bila dh pertengahan tahun, haaaaa, mula laa nk give up sikit demi sedikit. Huhu. Tu laa my bad attitude #honest. Okay, no matter what will happen, life my go on. Ceyhhh, mc takde kena mengena je. HAHA. Aku harap, this year aku akan sentiasa ceria. Hopefully. :) Ehm, jap jap. Tahun ni nk bercinta dgn salah sorang pemain HARIMAU MUDA A boley? Aaaaa, okay. Mengadanyaa. HAHA. K laa, gtg. Byee, assalamualaikum. :) 






♥ Thanks Sweety Sebab Sudikan Pinjamkan Mata ♥ :)

No comments:

Post a Comment