Okay Best & Teruja :')

Assalamualaikum, haiiii. :)
Nak tahu kenapa aku aku best and teruja? Sebabnyaaaaa, Syahrul Azwari dgn Naim Hashim laa. :D
Ya Allah, sumpah aku cakap, diorang ni tak sombong langsung. Best laa jugak dapat tweet dgn diorang dkt twitter. :') Terharu sangat sangat sebab diorang reply my tweet. Yeayyyy! :) Erm, Syahrul Azwari cuma tweet " ;) " yg tu je dekat aku. Btw, okay laa. Terlompat lompat mcm monyet tau. Hihi. And abang Naim Hashim ni, lagi ar sporting. :D Dekat twitter reply jugak tweet aku, dekat fb kami komen dua. Yeahhh! Rezeki aku tuuu. Hehe. Thanks sangat sangat dekat dua pemain bola sepak HARIMAU MUDA ni. You guys always in my heart forever lahh. I'm promise. :') Ehm, tapi kan, why Wan Zack Haikal ni sombong erk? Post wall dekat dia, tapi dia tak rep pun. Okay, i'm a little bit sad. Hoho. It's okay laa. Actually diorang tak sombong dgn fans diorang, cuma diorang busy sikit, am i right? Hihi. Last ni nak puji, diorang semua HANDSOME & CUTE! Awesome! Yeahhh! :D Besyukur sangat sangat dapat tweet dgn diorang. Muahhh! :* Hehe. Okay, lebih lebih pulak. HAHA :)






♥ Thanks Sweety Sebab Sudikan Pinjamkan Mata ♥ :)

No comments:

Post a Comment