Erghhhh! :-@

* muka aku kalau marah akan jadi macam gambar dekat atas ni. *

Baru ni aku on9 fb, then aku post wall dekat kawan aku link fb pemain bola sepak yg dia minat. Sape lagi, MOHD MUSLIM AHMAD (24) lahh. Aku komen komen dgn dia, biasa lahh budak pmpuan, angan angan lebih. Kami dua komen sikit punya rancak, sekali mamat ni tulis kt fb dia.
" Takkan player Harimau Muda tu nak kahwin dengan hampa. Sekolah pown hampa tak habih lagi. Sooo fuunnyyyy la perempuan woi :') "
Sape tak terasa kalau status kt fb mmg terang terang kata kt kita? Serious, terasa gila bhai. Hukhuk.
Takpe laa, nasib laa yg kata ni SENIOR aku. Respect je dia, sbb kita ni still JUNIOR. Kalau nak kata dkt orang pun, think dulu laa keyh before tulis. :)





♥ Thanks Sweety Sebab Sudikan Pinjamkan Mata ♥ :)

No comments:

Post a Comment