Jangan Think Negative Ekin :)

Senior aku, nama Zul Abrar Hakim. Tiga hari lepas, dia post wall dekat aku. Dia cakap 
' sudah aku jumpa kekasih syahrul azwari , budak sekolah lagi rupanya awek dia. HAHAHAHAAHA
Nak bukti ke? Jap ehh. Tgok gmbar dekat bawah okay? :)

 Baca dah? Tengok dah? Huhu.

Cousin aku la yg bgtau dekat aku sbb time tu cousin aku tngah on9 fb. Serious aku cm dh nk nanges dengar cousin aku ckp cmtu dekat aku. Mata mula berair dh. Wuwu. Dengan demam panas semua cukup, ditambah pula dgn kesedihan lepas dengar berita yg mematahkan hati aku, gila laa kalau tak sedih. Sumpah sedih gila bhai ;(Lepas tuh aku cepat cepat on9 fb, then tgok dekat wall aku. Ooohhh, rupa rupanya Zul maksudkan aku lah awek Syahrul Azwari tu. Hehehe. Gila syokkk! Kalau aku ni awek Syahrul Azwari betol betol kan best. :D  Ehm, tamau ar jd awek dia. Nak jd wife dia, boley jaga makan minum and kesihatan dia. And lastly boley jaga dia dgn sepenuh hati. Insyaallah. * tuh pun if jodoh dgn dia. Hopefully. Amiin. Hukhuk. :(









♥ Thanks Sweety Sebab Sudikan Pinjamkan Mata ♥ :)

No comments:

Post a Comment