The Real GF Syahrul Azwari. :')

Assalamualaikum, haii. :) 


Tengok tittle okay. Hmm, susah nak cakap.  
Hanya Allah je yg tahu rasa hati ni mcm mana. Ehm, aku ada tengok dekat blog someone ni.
Agak terkejut jgk laa bila dia cakap Syahrul Azwari dh ada GF.
Wahhh, gua nak nanges la brader! Hati gua tak kental cm brader brader kt luar lol.
Saya ni perempuan, hati saya lembut mcm tisu. Awak tahu kan? :(

Dah tengok? GF dia sopan santun. Padan laa dia suka. :')

Sumpah aku jeles tengok gambar ni.
Ya Allah, patah hati gila. Nak merajok ahh tak nak tengok bola dah. Forever in my life! -.-' *jkjk*
Tapi aku post gambar ni dekat fb aku, ada orang ckp muka diorang ni mcm sama.
Kakak adek ke? Or muka sama sebab jodoh? Asyoo. T___T
Kalau betol ni GF Syahrul Azwari, kita sebagai fans dia, kena support dia walau apa pun yg dia buat okay?
Dah, jgn kutuk kutuk dia tau.   :')
Doa aku sebagai peminat dia yg setia is ---> 
"Ya Allah, jika benar inilah jodoh mereka. Kau satukan mereka mcm mana Kau satukan Adam dan Hawa."






*Ya Allah, kuatkan hati aku untuk menerima segala takdir yg telah Engkau tentukan, Ya Allah. :')










♥ Thanks Sweety Sebab Sudikan Pinjamkan Mata ♥ :)

3 comments:

  1. macam mana awak dapat this picture?

    ReplyDelete
  2. kesian yan..lain kali jgnla minat bf orang lain..sabarla yan

    ReplyDelete
  3. Kitee pun minat gila dekat dia . hahaha , tapi diaorang sweet . Oklahkan ..

    ReplyDelete