True Story! :)

Jujur aku cakap, dulu aku benci sangat sangat bola. Tak abeh abeh bola. Bercinta dgn orang yg bermain bola, putus pon sebab orang yg bermain bola main bola. HAHA. #nampaksangattipu. -.-' 
Anti gila kot orang yg minat bola. *dulu ja* Tapi skrg, kalau ada bola, sikit sikit nak tgok. Mak ayah aku cakap, aku mcm dh kena sampuk dgn pemain bola sepak Malaysia, Harimau Muda. HAHA. 
Dulu time ada berita pasal sukan, mesti tangan gatai nk tukar channel. Tapi skrg, 1 jam sebelum berita start, aku dh terpacak dpn tv. Sebab apa? Sebab nk tgok berita pasal sukan *especially pasal bola. Hihi. :D Serious aku cakap, lepas tgok SUKAN SEA 26 dkt Indonesia, baru aku kenal siapa itu KHAIRUL FAHMI CHE MAT. Gila ketinggalan zaman pon aku tak kenal dia lagi. So sad. ;( But now, semua player HARIMAU MUDA, aku kenal. Tanya ja pasal biodata diorang, confirm lahh boley jawab. A+++ gituu. HAHA. xD Tiap tiap malam aku dgn cousin aku berjaga malam smpai pkul 3 pg. Just nak tgok ulangan bola sepak, berita sukan and so on. 
Pendek kata, my life is nothing without football player. 
* oke, over gilaa. HAHA. Adehh, mcm tuh pon ada ke ekin oiy? 
Mcm mcm laa hang ni ekin. >.<'











♥ Thanks Sweety Sebab Sudikan Pinjamkan Mata ♥ :)

No comments:

Post a Comment