A Few Hours To Go. :(

Ya Allah. Debaran kian terasa. :( Nak tau kenapa? Sebab dah boley kira beberapa jam lagi result PMR nak keluar. Sumpah aku takot sangat. Tadi aku text dengan Erah and Nab. Diorang cakap takot. Jangan kata diorang je takot. Dengan aku aku sekali takot. -.-' Yela, jujur aku cakap. Aku memang tak pandai mcm Erah and Nab. Aku boley dikategorikan sebagai ' budak tiada memory card dalam otak ' Diorang semua pandai. Trial diorang okay lagi pada aku. Nak tahu ke trial PMR aku dpt berapa? Err, no need lah. 
I'm not too clever like my other friends. #honestly. Ya Allah, jujurnya aku dalam blog aku ni. Hoho. Takpe laa, all the best for my friends. Kalau aku tak dapat result yg meng-happy-kan aku, it's okay. At least aku nak tengok kejayaan kawan kawan aku. Diorang mampu meng-happy-kan aku dengan diorang punya result. :') Hopefully kami semua dapat result yg dapat menitiskan air mata kedua ibubapa kami. 
I mean, result yg cemerlang laa.  
* Insyaallah. Amiin Amiin Ya Rabbal Alamiin. :')






♥ Thanks Sweety Sebab Sudikan Pinjamkan Mata ♥ :)

No comments:

Post a Comment