Layan "ABANG" Cub Prix pulak lol. :D

Assalamualaikum,

  
Hey you jawab salam, kita kan orang Islam. :) Tak jawab dosa tau. Hihi. Baca tittle dah kan? Hehe.
Layan Cub Prix pulak lepas kecewa dengan Harimau Muda. HAHA. Joke lol.
Erm, actually, aku patah hati sikit lepas dapat tau yg Syahrul Azwari dah ada GF. Then, cousin aku yg tersayang laa yg suggest dkt aku supaya aku berminat dengan ' abang abang ' Cub Prix. Hehe.  
Ya Allah, comel gila doh Chik Abang Cub Prix kita. 
Alarh, korang tak pernah tengok muka diorang ke? Pity of you. Hehe. Takpe, diorang pun tak pernah tengok muka korang. So takyah nak sedih sedih okay? Chill sudah. :) Ehm, nak ehh tengok muka diorang? O.o


Alala, comey kan muka dia? Baby face laa. Comey sangat sangat! >.<'
Kalau nak tau, ni laa Zamri Che Mat. Adek kepada Khairul Fahmi Che Mat. Hehe.
Takde laa, bukan adek Apex lol. :)

Muka dia SWEET lol bhai. Nak BF yg senyum mcm dia. :)
Yg tadi tuh Zamri Che Mat, sekarang ni pulak, nama dia Hafiz Syahrin.
Asal korang senyum senyum tuu? Berkenan ehh? :P Hehe. Oppss, he's taken already. :)


Smart gila doe gambar ni. Suka sangat tengok. Dah set as wallpaper dekat phone. :P
Tinggi dengan rendah, kira okay lettew. Heheh :D


Bestfriend forever! 
Arghhh! Geramnya aku tengok. Comey sangat lah. 
Asal aku tak pergi Padang Kota Lama haritu? 
Kan dah melepas. Rumah tok dekat, tak nak pergi. 
# ekin, every year kan ada. Tunggu 2012 pulak ehh sayang? >.<'


Elehh, ingat hensem kot posing cmtu? Haha. Joke.  
Tak posing pun takpe, hensem jugak laa. :D





Okay, sekian. Dah habis. Diorang dh jadi FRIENDS DALAM FACEBOOK AKU.
Jealous? Sila lah jealous banyak banyak. Hahahaha :) 











♥ Thanks Sweety Sebab Sudikan Pinjamkan Mata ♥ :)

2 comments:

  1. Salam..Minho datang bw sini :) done follow you follow mine too >.< btw nice blog! loves ur blog header <3 http://windy-minholicious.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wasalam. Okay, dh follow. Btw, thanks. :)Blog u pun okay jgk. Nice. Erm, about the header, im just copy it from www.lyssasecret.com ;)

    ReplyDelete